Muayene ve Danışmanlık

Kliniğimizi ziyaret eden hastalarımızı, öncelikle sorunlarının ve isteklerinin ne olduğu konusunda dinleriz. Daha sonra doğru bir tedavinin ilk adımı olan doğru bir teşhis için detaylı bir inceleme yaparız.

Bu görsel boş bir alt niteliğe sahip; dosya adı muayene-1024x683.jpg

Ağız sağlığı hizmetimiz sadece dişetleri ve dişlerle sınırlı kalmaz. Tüm ağız ve çevre dokularını titizlikle muayene ederiz. Gerekli durumlarda diagnostik görüntülemeler, biyopsi, laboratuvar ve ileri tetkikler yardımıyla ağız içinde gelişen anormalliklerin ve hastalıkların teşhisine ulaşırız.

Kayıt işleminiz tamamlandıktan sonra sizlerden bir form doldurmanızı isteyeceğiz. Bu form sadece ağız sağlığını değil tüm vücut sağlığını kapsayacak şekilde düzenlenmiştir. Genel sağlığınızla ilgili bilgiler, yapacağımız işlemlerle ilgili gerekli önlemleri almamız açısından önemlidir. Düzenli kullandığınız ilaçları yanınızda getirmenizi rica ederiz. Tıbbi durumunuza göre gerekli durumlarda ilave laboratuvar tetkikleri isteyebiliriz.

Yaptığımız tüm değerlendirmelerle ulaştığımız sonucu hastamızla paylaşırız. Var olan klinik durumu ve tedavi yöntemlerini açık ve net bir dille açıklarız. İşleme başlamadan hastalarımızdan imzalamalarını istediğimiz “Genel Bilgilendirme ve Onam Formu” standart bir uygulamadır.

Daha önceden çekilmiş filmleriniz ve daha önceki tedavilerinizle ilgili belgeleriniz varsa yanınızda getirebilirsiniz. Böylece tedavi geçmişinize daha hakim olabilir ve vakit kaybını önlemiş oluruz. Ayrıca internet sitesinden bize ulaşarak ve panoramik grafilerinizi bize e-posta yoluyla göndererek de kliniğimize gelmeden sormak istediğiniz konuları sorabilir, bizlerden uzman görüşü alabilirsiniz.